Una, alta...

92 de povești cu cărți – Ștefan CaramanM-am molipsit de superficialitate. Cred ca de la Miku. M-am trezit ca apreciez o carte dupa coperta, ceea ce e de neacceptat. M-am indragostit de coperta asta. Dar, in apararea mea, si titlul m-a atras.

Vine Gaudeamus si iar ma prinde paduche falimentar. Am un wishlist care se imbogateste cu cate o carte in fiecare zi:


  • Ani cu alcool si sex- Cristina Nemerovschi (continuarea romanului Sange Satanic)
  • Cheia- Simon Toyne (volumul 2 din Sanctus)
  • Dona Juana- Lorena Lupu
  • Gestul animalului mort- Dorin Muresan( si la asta m-a atras coperta, e mega-tare, dar, shht, nu stie nimeni)
  • Dincolo de noapte- 12 fete ale goticului
  • si acum si 92 se povesti cu carti- Stefan Caraman
si mai am cateva in minte...

As vrea sa se opreasca timpul in loc, sa citesc vreo 20 de ore, sa dorm vreo 10, sa scriu cateva recenzii, cateva pagini la romanul meu, apoi as fi gata sa o iau de la capat.
Cu toate astea, timpul alearga, sau mai degraba, noi alergam prin el, iar maine e iar luni.
As vrea sa pot spune ca nu pot face fata, dar... 

adevarul e ca voi putea inca mult timp dupa ce am spus ca nu mai pot, cum spunea Octavian Paler.
Am ramas blocata totusi pe revelatia ca maine e luni...:))



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã