Fragment din "Ma sinucid maine"



Acela a fost momentul ȋn care am decis cã atunci când mã voi sinucide, o voi face la apus, pentru cã va fi şi un sfârşit, dar şi un ȋnceput a ceva. Vieţile celor care mã cunosc vor ȋncepe din nou, fãrã mine, vor ȋnvãţa sã trãiascã, sã iasã ȋn cluburi, sã bea, sã râdã, fãrã mine. Iar cel mai abrupt ȋnceput este acela care debuteazã cu un sfâşit.

Dacã ȋntr-o zi te trezeşti fãrã ceva cu care erai obişnuit, fãrã o mânã, spre exemplu, nu se sfârşeşte nimic, doar ȋncepe bãtãlia de a ȋnvãţa sã trãieşti fãrã ea.

Cred cã acela a fost momentul ȋn care m-am decis cu toatã fiinţa mea sã mã sinucid, dar nu era şi momentul ȋn care sã o fac. Pentru a avea tãria de a nu da ȋnapoi, aveam nevoie de multã suferinţã, multe motive. Ana avea sã mi le dea pe toate, pe rând.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã