Etichete

Ma enerveaza din ce in ce mai mult etichetele, ma limiteaza, ma sufoca si ma fac sa ma simt claustrofoba intr-o lume ermetica.


Ai zice ca nu toate etichetele sunt rele. Iluzie. Sunt. Te fac sa fii mai putin tu, mai mult o persoana pe care si-o doresc altii sa fii.

Mi s-a pus eticheta de rockerita. Pai da domne, si acum nu pot sa postez pe Facebook o piesa d-a lu' Hi-Q, sa zicem, poate am un moment din asta in care imi sclipeste o melodie de-a lor, se muleaza pe sentimentele mele. Sare lumea, pai tu esti rockerita sau ce pnm esti, ce ii asculti pe ratatii astia? Nu am zis eu ca as fi rockerita, altii au zis, mi-au lipit eticheta asta pe frunte, poate la inceput m-a flatat dar acum imi bag ceva in ea, ca nu ma lasa sa fiu cine vreau eu sa fiu.

Mi s-a pus eticheta ca sunt scriitoare, sunt inteligenta si cizelata, vorbesc in metafore, n-am voie sa scriu ca lumea e de cacat si eu imi bag pl in ea, cum sa scriu eu asa cuvinte vulgare, isi schimba lumea parerea despre mine, nu ma mai crede inteligenta daca vorbesc vulgar, de parca ar avea vreo legatura.

Mi s-a mai pus si eticheta de psiholoaga, degeaba zic eu sus si tare ca nici n-am terminat facultatea mortilor, ei ma vad capabila sa vad cu raze X in creierele lor de doi bani si sa le dau sfaturi, si sa le fac porterete, si sa le rezolv problemele. Nu pot sa zic marsh in ma-ta cu problemele tale cu tot, nu le inteleg si nici nu-mi pasa, nu vezi ca est retard, nu domne, cum sa zic eu asa ceva, ca sunt psiholoaga.


Si daca vi se pare ca postul asta n-are incheiere, na ca il inchei acum: Mortii lor de etichete!!

Comentarii

bianca m. a spus…
Hi-Q cântă rock? Şi Hi-Q sunt chiar tari... e o trupă care ne reprezintă bine. Şi ce trebuie să asculţi? Dacă postai 'stinge lumina' sau orice altă melodie în care interpreta dansa ca la bordel, ţi se punea eticheta "modernă" sau "cool"...
Unii oameni au pur şi simplu prea mult timp liber şi-şi imaginează tot felul de portrete sau stereotipuri - tre' să fi aşa, altcumva, altfel pa-pa, ceea ce e dezgustător şi revoltător.

E inutil să te enervezi, dar în acelaşi timp supraomenesc.
Nu am putut să mă abţin.
Unknown a spus…
AHAHAHHA... postul asta e grozav de amuzant. De la primele propozitii ( amuzante) pana la ultimele propozitii ( amuzante). Te pup.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã