Unui tatã

Nu mi-ai purtat mâna în zbor
Ȋntr-un surâs triumfãtor,
Arãtându-mi calea de a fãuri
Litere şi cifre de-arginturi.

Când în somnu-mi agitat
Un coşmar s-a arãtat,
Nu ai fost acolo sã-l alungi,
Nu mi-ai vegheat nopţile lungi.

Nu ai fost acolo, ascultând cântecul meu,
Emoţionat, aplaudând mereu,
Nu ai fost când cântecul s-a stins,
Şi suferinţa în mine s-a aprins.

 
Nu ai fost când m-am lovit de greutãţi,
Pe ce drum sã merg sã îmi arãţi.
Când am greşit calea, rãtãcitã,
Nu ai fost sã mã salvezi de o greşealã cumplitã.

Nu ai fost sã-mi ştergi o lacrimã,
Pentru tine sunt o anonimã.
Nu m-ai vãzut râzând,
Nu m-ai vãzut cãzând.

Acum s-a dus ocazia, a zburat în vânt
Am ajuns la punctual culminant.
Iar la final, de vrei iertare
O vei obţine de la cel cãruia i-ai dãruit iubire.



De voi avea şi eu cândva copii,

Aş vrea sã ştie ce-i acela tatã,
Un pãrinte ce-i va iubi,
Nu sã alerge dupã dragostea furatã.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã