Din cand in cand, te iubesc

Atunci cand vad ca te doare cand altii ma vorbesc de rau sau ma exclud, atunci cand imi zici sa nu mai plang, atunci cand ma inveti sa toc ceapa, atunci cand fac 10 drumuri pana la tine si te pun sa gusti din ficat de 10 ori, sa imi zici daca s-a fiert.
Din cand in cand, te iubesc.
Din cand in cand, mi se pare ca esti om, om cu adevarat, om cu sentimente.
Doar din cand in cand. Si dureaza cateva pretioase, secunde.
Apoi imi amintesc cine esti cu adevarat, ce esti, ce faci.
Si ma intreb de ce mi-a fost scris sa nu am parte de bunici.
Pentru ca tu nu esti bunica mea.
Esti o straina pe care din cand in cand, o iubesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã