Una, Alta...

Nu stiu daca ati observat vreodata ca atunci cand locuiesti cu parintii (sau macar un parinte) sunt lucruri care nu se intampla niciodata si altele care se intampla singure.
Stati sa va explic.
Ce credeam eu cat timp am locuit cu mama non-stop:


  • wc-ul se spala singur, la fel si chiuveta
  • mancarea din frigider pe care nu o mai mananci se duce singura la gunoi
  • intotdeauna este paine in cos; poate vine singura de la magazin pana acasa
  • faianta de la bucatarie nu se murdareste niciodata
Ei bine, realitatea e ca wc-ul si chiuveta nu se spala singure, trebuie sa le speli daca vrei sa le ai curate, mancarea se strica in cele din urma daca o lasi secole in frigider (inclusiv lamaile, care mucegaiesc-nu as fi crezut asta in veci vecilor, dar asa e!), paine trebuie sa cumperi daca vrei sa ai, iar pe faianta din bucatarie se depune un strat consistent de jeg, de la abur si mancarea ce mai sare din tigai.

Si privind acum la floarea mea din ghiveci pe jumatate ofilita, imi dau seama ca nici florile nu se uda singure.
Cu toata sinceritatea spun: Mama, vreau sa vii acasa mai repede!

daca mai intarzii o saptamana s-ar putea sa nu iti mai recunosti casa.


edit: la dracu', nici hartia igienica nu se cumpara singura!

Comentarii

Dreams*Link a spus…
Te înțeleg perfect! Am stat și eu timp de o săptămână jumătate fără mama și simțeam că o iau razna. :)) Da, nimic nu se face singur, am învățat și eu cu greu.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã