Leapsa de la Miku: Ziua 1

1. Relația ta actuală, dacă ești singur scrie despre asta.


Cum ar zice Facebook-ul: it's complicated.
De ce? Pai e cam asa: in trecut, mi se nazarea sa imi placa doar de tipi carora nu le placea de mine. Si sufeream ca proasta. Am gasit si cativa cu care sa ma potrivesc, dar n-a prea mers smecheria.
Acum, sunt ceva tipi carora le place de mine, dar karma sau ce dracu' o fi se razbuna, ca mie nu imi place de ei.
Trecand peste karma, explicatia psihologica ar fi ca sunt incapabila emotional sa am incredere in vreo persoana de sex masculin. 
Traducere: imi e o mare lene sa depun vreun efort, cat de mic, pentru a fi cu cineva.
Sau poate nu l-am intalnit pe acel cineva care sa faca sa merite depus efortul.
Ii vad cum imi dau tarcoale, zambesc atunci cand imi gadila orgoliul, apoi ii trimit la plimbare.
Cum ar zice Meredith Grey: crosetez!

Comentarii

Myuuki a spus…
Haha:))) Si eu sunt la fel
Nu ridic un deget:))

Totusi, e asaaaa nasol sa astepti sa pice totul din cer. Dar cel ptuin nu cere efort:))

m.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã