A little danger

Vreau sa fac ceva nepermis, poate chiar periculos. 
Vreau sa simt adrenalina curgandu-mi cu viteza prin corp, sa simt cum mi se zbate tampla dreapta de nervi si emotie, sa imi bata inima cu putere de teama de a nu fi prinsa.
Ce usor era in liceu...era nevoie doar sa ma ascund la un colt sa fumez o tigare sau sa chiulesc de la ore impreuna cu cel mai hot tip din scoala ca sa simt toate astea.
Acum ma asez la masa cu mama, fumam impreuna si ii zic "vezi ca azi nu am fost la facultate ca am avut chef sa dorm pana la 12" si ea zice "bine".
E atat de plictisitor sa fii adult....

Comentarii

Bianca a spus…
:(...Pai... mai tii minte cand ne plimbam pe la 12 - 1 noaptea pe afara? Mai stii cand ne-a prins 'potopul' pe la 2 noaptea in timp ce eram in fata Muzeului de Literatura? Mai tii minte cand am esuat sa agatam tipi in Private Hell? :( Nu ti s-a parut tare ? :'( :P :*
Myuuki a spus…
Intr-adevar. Numai ca Elena a primit ceva cam prea mult:))
Ai o leapsa:)
http://screamerase.blogspot.ro/2012/07/30-days-writing.html
>:D<

miku`
Ramona a spus…
Nuuuu de ce ai zis de esuarea din PH? Era secreeeet :))
Mai stii cand i-a durat ala punga tipului din autobuz?
Mai stii cand ne plimbam cu autobuzul prin ferentari la 10 seara?
Bianca a spus…
Mai, da tare frumos i-a 'lucrat' hotul punga calatorului. :D
Bianca a spus…
(...) da` * (tare frumos...)

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã