Nu am chef azi

Nu am chef azi...nu am chef sa ma gandesc la chestii profunde. Pentru ca am impresia ca intru intr-o perioada nasoala, plina de indoilei si nelinisti, o perioada de ra-hat.
Nu am chef sa ma gandesc la ceva ce ma poate duce la o concluzie gresita si in niciun caz nu vreau ca acea concluzie sa fie corecta.
Pentru ca daca trag o concluzie gresita, inseamna ca am facut o mica greseala. Daca acea concluzie e corecta, inseamna ca am facut o mare, imensa, uriasa greseala.
Si nu vreau.
Pur si simplu nu vreau sa ma gandesc la asta.
Vreau sa merg la mare, sa stau in cort (mai intai vreau sa imi cumpar cortul) sa dansez, sa beau, sa fac plaja, sa citesc intinsa pe nisip.
Sa nu ma gandesc la nimic din ce ar putea fi un mare esec.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã