De prin bucatarie(1)

Na, ca m-am smecherit si mi-am tras si eu rubrica pe blog. De prin bucatarie e prima, probabil vor urma si altele.

Brusc mi-am amintit de ce mananc eu vara semipreparate. Pai, luati una bucata 30 de grade afara cu una bucata 4 ochiuri aprinse la aragaz si rezulta una bucata Ramona inabusita si fiarta la foc mic pana ii iese gatitul pe urechi. Cuptorul mai aveam sa il aprind si eram gata.


Si ca sa vedeti cat sunt de inteleapta, am ales cel mai al dracului preparat, care fierbe intr-un an si-un secol: fasolea.
Va intrebati ce fierbe pe celelalte 3 ochiuri? Pe unul ficat, pe altul piure, iar pe ultimul tot ficat, fiert in lapte (tips furat de la masterchef-o sa fac un post viitor despre emisiunea asta) asa...de ce in lapte? Ca sa isi piarda gustul ala scarbos care imi aminteste de perioada in care aveam 4-5 ani, eram anemica si ma indopa mama cu ficat.
Si daca isi pierde gustul ce mai ramane?- o sa ziceti. O carne buna nescarboasa, sper eu.


Deci data viitoare cand o sa am chef de gatit....o sa ma asez pe scaun, o sa respir adanc si o sa astept sa imi treaca.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã