1 mai in Bucuresti

Asta a fost primul an in care am stat in Bucuresti de 1 mai, dupa multi ani in care am tot plecat de nebuna.
1 mai in Bucuresti inseamna in primul rand multe cozi. Coada la hidrobiciclete in Cismigiu, coada la magazinul de langa parcul Sebastian, cred ca si la buda era coada.(acolo si mai si)
A fost o zi draguta in Cismigiu si o seara frumoasa in parcul Sebastian, unde a cantat Voltaj.
Dau un update cu poze imediat ce mi le trimite Bianca.
Pana atunci...da vina pe Voltaj!


Update!










Comentarii

Bianca a spus…
Ma bucur ca o data in viata nu s-a mai dat vina pe Bianca...

Voltaj..iti multumesc!!
Ramona a spus…
Te inseli. E vina ta ca am avut o zi asa frumoasa.
Bianca a spus…
Uh...Rosesc! Rar sa aud/citesc asa ceva. :) Pai, bun, asta era si ideea, sa ne distram. Te pup.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã