Hunger games si pantaloni in sos de Nachos

Dupa ce am crezut ca voi ramane sa spal vasele intr-un restaurant pentru ca nu aveam cu ce sa platesc comanda (long story-am o viata palpitanta, ce palaria mea) m-am dus mai mult topaind decat mergand la Movieplex sa vad Hunger games.

Da, da, in sfarsit un film bun! Pe la minutul X (doar nu va asteptati sa stiu si minutul acum) sortii nu au fost de partea mea, fiindca scumpa mea Bianca a varsat sosul Salsa de la Nachos pe pantalonii mei. Pe pantalonii mei negri preferati, singurii care ma mai incap.(Ciocolata isi spune cuvantul).
Ce pot sa zic, am mirosit apetisant tot filmul!:))

Filmul...oo, da, filmul! De milioane! Chiar mi-a placut. Si am plans cand s-a despartit Katniss de Prim si cand a murit Rue, la fel ca in carte.
Bianca ma punea sa ii dau spoilere: cu asta ce se intampla la final? Dar asta, moare?
Nu, nu moare, acum TACI si uita-te la film!
M-am pozat cu posterul ala frumos cu Katniss la final, uraaa! (Sunt nebuna)



Despre film, nu stiu ce pot sa spun in afara de faptul ca a fost super tare. Uite o greseala: cand a murit Rue nu s-a auzit tunul. Ce, credeati ca mintea mea critica nu va gasi ceva de care sa se lege? Na, ca am gasit.
Mi-ar fi placut sa o vad pe Clove mai mult, imi place de actrita. Scenele de lupta s-au petrecut in mare viteza, camera nereusind sa prinda detaliile, dar a fost ok.
Mi-au placut la nebunie secventele cu Creatorii de Joc, cum puneau ei in actiune toate ororile cu un singur click.
Mi-a fost mila de Gale cand ii vedea la TV pe Katniss si Peeta impreuna. La secventa asta se auzea din sala "Louseeer!".
Au fost multe lucruri pe care nu le-au explicat, de exemplu de ce avea Gale atat de multe intrari (ma rog, explica mai incolo, fugitiv) sau despre Gaita Zeflemitoare, care are un mare rol. 
Eu am fost un fel de almanah la finalul filmului, i-am povestit Biancai toate detaliile din carte :))
Sunt constienta ca nu puteau sa bage toate detaliile in 140 de minute de film. Dar a fost ok. Ce ok?
A fost...mega tare!
Faza de final, cand o vede Katniss pe Prim pe umerii lui Gale, o fost super tare. Filmul a fost facut astfel incat sa ceara si o partea a doua, care sper din suflet sa fie.
Ce sa zic, acum la final...
Happy Hunger Games!
...iar sortii sa fie intotdeauna de partea voastra.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã