Am cei mai buni prieteni de pe Pamant

Am avut o surpriza de proportii astazi, cand am deschis coletul de la Miku asteptandu-ma sa gasesc Tristeti de sucub, carte primita de la Libraria online Libris spre recenzare si...gasesc minunatele mele Tristeti si...un cadou, de ziua mea, de la Mica mea :X:X:X
Am fost atat de emotionata ca mi-au dat lacrimile...
Imi pare rau ca nu-mi mai merge aparatul foto, sa fac poze...

Am primit cartea Pasiune si o agenda foarte tare, care are magnet pe spate. Oare s-a inspirat din obsesia mea pentru magneti de frigider?
Doamne, Mica mea, inca sunt incoerenta, prea impresioanata ca sa pot sa articulez cateva cuvinte, dar tu stii ca te iubesc si ca gestul tau a insemnat enorm pentru mine.

Comentarii

Myuuki a spus…
Ah, no, no, e ziua ta, fiecare merita totul de ziua lui!
La multi multi multi ani!!!

`miku

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã