Universul vrea ca eu sa citesc Jocurile foamei

Cand am fost saptamana trecuta sa imi iau primele doua volume din Jocurile foamei, ma impacasem cu gandul ca o sa inghet in statie la 226, autobuzul care ma duce direct pe Magheru, dar vine miercurea si primavara...mai exact cam la 15-20 de minute. Dar cum am ajuns in statie a venit, si la intoarcere la fel.


Astazi mi-am luat inima in dinti si m-am dus iar pe Magheru, la sediul Nemira, sa imi iau volumul 3. Am ajuns in statie si a venit minunea de 226, iar la intoarcere la fel.


Cum zicea Coelho in Alchimistul, cand ai o dorinta, tot Universul comploteaza ca ea sa se indeplineasca.
In concluzie, Universul vrea ca eu sa citesc Jocurile foamei.


Si cu toate ca Universul vrea, nepota'miu nu vrea :)) Imi pune semnul de carte, o inchide si o duce in biblioteca.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã