Tematica de sarbatori



Am schimbat si eu aspectul blogului, sa fie ceva mai in tema cu sarbatorile de iarna. Daca nu recunoasteti catelul din poza, este celebrul Hachi, asteptandu-si stapanul in seara de Craciun, stapan care nu a mai venit niciodata. Mai multe despre Hachi intr-un post viitor.

Si cum ziceam, nu simt deloc magia sarbatorilor si spiritul Craciunului anul acesta. Probabil o sa-l simt din plin cand o sa ma puna mama sa toc muntele de carne si legume pentru salata Boeuf si sa framant cozonaci.

Prefer sa spal toata faianta din bucatarie (am facut-o si pe asta cu alta ocazie, deci vorbesc in cunostiinta de cauza) decat sa toc chestiile alea. Si in fiecare an, aceeasi discutie:

Mama: taie-le mai mici.
Eu: de ce, se ineaca cu ele?

Ma rog, daca e ceva ce astept e seara de colindat, cand iau toti copiii din familie si mergem cu colindul. Si prajitura pe care m-a amenintat mama ca o face de Revelion: Zi si Noapte, preferata mea :X:X:X

p.s.: Catelul ala din poza seamana cu Happy al meu cand era mic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã