Sa radem putin...




Cu atata drama in jurul meu, parca aveam nevoie de niste bancuri bune ca sa imi dai descretesc fruntea. Si le-am gasit, iar acum le impartasesc cu voi:


O femeie trebuia sa treaca noaptea prin cimitir, însa îi era frica. La un moment dat vede un tip care venea în întâmpinare si-l roaga s-o conduca. Merg împreuna, omul spune bancuri, femeia râde... la un moment dat femeia spune:
- Ce barbat amuzant sunteti.
- Sa ma fi vazut când eram în viata!



Dumnezeu a creat cerul si pamantul. Restul a fost fabricat in China.


Se intalnesc 2 foste colege de liceu: 
– Buna! Ce faci? 
– Buna! Ma duc sa spal Mertanu’ apoi sa mananc la Marriot! Tu? 
– Si eu tot curva. 



Un tip cu doua gagici la o terasa, apare chelnerul si intreaba: 
- Cu ce va servim? 
- O bere la tap, si la caprele astea cate o limonada... 



Bula intreaba o colega:
- Stii limba engleza?
- Da, spune colega.
Atunci zice Bula:
- Zi si mie cum se spune: gheata, ceai, picior?
- Ice, tea, foot...

(daca nu ati prins poanta, cititi cu voce tare randul de deasupra)


Un baietel la scoala:
- Sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate.
Invatatoarea curioasa intreaba:
- La ce facultate, puiule?
- La facultatea de medicina.
- Si ce face acolo, puiule?
- Sta linistita intr-un borcan.




La facultatea de filozofie, un elev il intreaba pe profesor:
- Domnule profesor, de ce se numeste inima asa, daca ea este o pompa?
- Pai mai baiatule, tu crezi ca prietenei tale i-ar placea sa-i spui ca o iubesti din toata pompa?!

 Cioc ! Cioc !
- Cine e?
- Zana cea buna!
- Si de ce ai un topor ??
- Nu sunt binedispusa azi…

Comentarii

NEVRICOASA a spus…
Buna, imi place stilul blogului tau. Ma gandeam ca am putea sa ne afiliem. Iti astept raspunsul pe blogul meu. www.nevricosi.wordpress.com

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã