E dubios cat de bine se potriveste...




Uneori as vrea sa daram intre noi zidul
e ciudat cat de greu se scurge timpul
daca as fi alergator ai fi linia mea de sosire
daca n-ai fi tu as alerga in nestire
spun direct , nu-s perfect , mor incet
fiindca fara tine nu mai am decat o gaura in piept
sa nu crezi ca mint , sa nu crezi ca joc vrun rol
imi e greu sa vad ca locul tau in pat e gol
fara sa vreau sunt un alt om
ai incetat de mult sa fi doar vocea dintr-un telefon
chiar daca imi torni cate odata otrava in ureche
nu mai sunt solo incep sa cred in suflete pereche
de vrei sa nu-mi dai niciodata drumu , ia-ma incet
si stergeti de pe a ta fata falsul zambet
nu mai zic nimic inchei aici ca doare
daca ar fi sa curga lacrimi sa curga ale tale

Comentarii

adriana108 a spus…
Avion, cu motooor ia-ma si peeee mineeee in zbooor!
"Poate intr-o alta viata vom scrie alte pagini
Fara sentimente,balade poate n-o sa mai fim straini
Nu m-am schimbat de atunci, am dezgropat destul trecutul
M-am trezit prea mult cu perna-n brate crezand ca esti tu
Dar tu nu era plecai spre o viata noua
Am pe obraz raze de soare dar in sufletul meu ploua
Nu mai am puterea de atunci , atunci luptam-n doi
N-am nevoie de tine, dar am nevoie de noi"

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã