Postere True Blood




Yuu-huuu, de abia astept!!

Comentarii

Krisz a spus…
E bun serialul ? Imi pusesem la descarcat primul sezon, dar am vz la cineva pe HBO un episod si nu mi-a placut, excesiv de mult sange, si ma disperau cu "fuck-ul" lor spus la fiecare 2 minute si accentul :)) Cum e actiunea?
Ramona a spus…
Nici mie nu mi-a placut primul episod si am mai intalnit persoane, dar dupa primele, sa zic maxim 5 episoade devine interesant si chiar mishto. Eu il ador pe Eric si faza cu "Am sange in par?"e de-a dreptul fenomenala. Merita vazut.
Krisz a spus…
Eu nu am vazut primul episod..era de prin sezonul 3..
Ana a spus…
:x nu mai pot astepta ... nu mai vine 27 iunie :(
Rachel Jane a spus…
Uff,serial de cacat.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã