Ganduri gri

Pe principiul "ce caut eu in viata mea?", am stat o noapte intreaga sa ma gandesc unde gresesc. Pentru ca multe dintre relatiile mele de prietenie se duc dracu' si sunt constienta ca trebuie sa fie si vina mea pe undeva. Dar unde, ca o caut si nu o gasesc.


Am trecut de la etapa "ma doare prea tare si nu pot sa respir" la etapa "ma doare in dos si nici acolo". Nu trebuie sa fii vampir (ca Damon) ca sa poti sa iti reprimi toate sentimentele. Am ajuns la concluzia ca oamenii sunt rai pentru ca au fost o data buni si nu le-a placut.


Dar revin la intrebarea mea: unde gresesc? Presupun ca raspunsul e in fata mea, ma dau cu capul de el si nu il vad.


Uuundeeeee? Spuneti-mi unde pana nu innebunesc!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã