Evermore

Evermore : Seria Nemuritorii. Volumul I


M-am apucat sa citesc "Evermore" de Alyson Noel. Si in timp ce citeam am avut multe momente deja-vu, pana sa imi dau seama de ce. E ca si cum as citi "Amurg" si "Harry Potter" in acelas timp.


"Domnul Robins ne cere sa deschidem cartile la pagina 133, ceea ce il face pe Damen sa se aplece spre mine si sa-mi spuna:
-Te superi daca o impartim?
Ezit, fiindu-mi teama de apropiere, dar imping cartea prea mult, pana ce se balangane pe marginea bancii mele.Si cand isi muta scaunul mai aproape desfiintand  micul gol dintre noi, ma trag inspre cea mai indepartata parte a scaunului si ma ascund sub gluga.
.......
Ma feresc si mai tare, sprijinindu-mi obrazul in palma, cu ochii pe ceas."


Nu va seamana cu asta?

Ever seamana mult cu Edward, poate si pentru ca citeste ganduri, poate ca pe ale lui Damen nu le poate auzi si nici nu ii vede aura, dar ma duce cu gandul si la Bella din "Wide awake".

"Insa, pur si simplu il las sa vorbeasca, trecand distratra degetul peste cicatricea rosie si groasa in zig-zag de pe frunte, cea care e ascunsa sub breton."

Cam ca asta?

In fine, cartea e draguta, are si chestii proprii, dar nu pot sa ma abtin din a nu marca multele asemanari cu alte carti.

Comentarii

Anonymous a spus…
" <> si <> in acelas timp. "
acelasi***
am vazutd e mai multe ori greseala asta la tine, sper sa o iei ca pe ceva constructiv
Ramona a spus…
Daca as fi stiut cine esti, ti-as fi multumit, dar dat fiind ca te ascunzi sub numele de anonim, comentariul tau ma lasa rece.
Krisz a spus…
Si eu am citit acum vreo saptamana cartea, intr-adevar am observat acele similitudini cu alte carti, plus ca pe mine nu m-a emotionat in vreun fel, din pacate. Pe langa Twilight, seamana ft bine si cu "Ingerul noptii" (Hush,hush) inceputul, colegul cel nou si misterios, nou venit in scoala. Bine ca cea din urma e minunata cartea, mi-a placut enorm Ingerul Noptii, ti-o recomand.
Doar curiozitatea de a afla spulbera misterul din jurul lui Damien m-a facut sa nu las Evermore din mana, atat. Dar nu sunt convinsa ca vreau sa citesc si celelalye volume.
Krisz a spus…
fara "a afla" :))

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã