Pe Pamant idiotii au arme




Credeam ca intrigile idioate exista doar in Gossip Girl. D-aia m-am si plictisit de serialul ala: toata lumea se culca cu toata lumea si toata lumea tradeaza, manevreaza si baga intrigi. Dar ce credeti? Si in viata reala e la fel. Si cei care te mananca de cur sunt cei care iti sunt cel mai aproape si de la care nu te astepti. Citisem un citat care spunea ca dusmanii se aleg dintre prietenii cei mai apropiati, dar la vremea respectiva mi s-a parut o prostie.


Cica in 2012 o sa moara aia rai si o sa traiasca aia buni.(poate o sa revin cu un alt post despre asta). Zicea mama zilele trecute "Duceti-va, frate!", dar eu m-am panicat: daca ma voi afla printre ei? Pentru ca toate rahaturile astea ma scarbesc si ma inraiesc in aceeasi masura. Nu pot sa am o reactie pozitiva la asa ceva si sa fiu flower power, poate altii reusesc, dar mie imi clocoteste sangele in vene cand vad atata rautate si imi vine sa le platesc cu aceeasi moneda.


Octavian Paler spunea : "Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea, dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii."
Si stiu ca asta e adevarat, nu poti sa dai vina pe altii pentru ceea ce devii tu, dar acum am un moment in care nu ma pot simti vinovata pentru sentimentele mele negative, pentru ca am o lista cu oameni care se fac vinovati inaintea mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã