True blood- Vampirii sudului







  


Pe "Vampirii sudului" i-am citit in urma cu cativa ani si am indragit-o pe Sookie, am fost indragostita de Eric si fascinata de Alcide.


De serial am aflat acum ceva timp, dar mi-a fost cam antipatica Anna Paquin, am vazut primele episoade din sezonul 1 si nu m-au impresionat.


Apoi, dupa un sir lung de seriale cu vampiri (Moonlight, Blood Ties, The vampire diaries) am luat iar True Blood si de data asta mi-a placut. Nu e Anna Paquin actrita mea favorita, dar pot sa spun ca m-am (re)indragostit de Eric. Iar Alcide este exact asa cum mi l-am imaginat.






Multe persoane au spus ca nu le place True Blood pentru ca nu respecta cartile.


 Si asa e, nu le respecta prea bine. (Spre exemplu, in carte, Jessica nu exista, Franclin este un vampir bogat de care se indragosteste Tara, apoi, pentru ca are nu stiu ce datorii fata de Mickey, i-o da lui, ca plata. Bill o insala pe Sookie cu Lorena, creatoarea sa si nici gand sa o tradeze pe regina. Claudine si celelalte zane exista in lumea reala si nu numai in vis, asa cum au aparut in serial.)







Diferentele sunt multe. Producatorii au taiat, au adaugat si au adaptat multe personaje si povesti, dar pentru cineva ca mine, care a citit cartile, aceste schimbari sunt bine-venite.





Deci serialul ruulllzz. Dupa serial, mi-am luat si volumele 9 si 10 din Vampirii sudului, pe care nu le citisem. Nu mi-au mai placut la fel de mult ca si primele. Nu sunt o fana a zanelor, iar volumele astea mai mult pe aceste creaturi s-au axat. Pe de alta parte, se cam vede, ca la toate seriile la care s-au facut multe volume, ca au fost scrise cam fortat.










Asptept cu nerabdare sezonul 4. Pana atunci, ascult in prostie melodia de pe generic, pe care o ador. O ascult si cand imi suna telefonul, ca o am ca ringtone. Uneori uit sa si raspund :))



Comentarii

Mary Alice a spus…
mie nu-mi place DELOC true blood . nu pentru ca nu respecta cartile , ci din mii de alte motive. iar melodia de pe generic nu imi place , imi intoarce stomacul pe dos. nici nu cred c-o sa ma mai pot uita la fairy tail azi , am prea multe gandurile care ar strica toata atmosfera
Rachel Jane a spus…
Opening de rahat.
Rachel Jane a spus…
Ai dreptate-oribil TOT ce e legat de True Pee...pardon Blood.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã